Дебело яке, шал и шапка...Какво да ме впечатли точно?
sekira
09.01.2012 в 22:13
сори но не виждам нищо специално
Malena
05.01.2012 в 15:43
Тези "шуби" така и не ги разбрах...
Иначе момичето е хубаво!:-)
@паяка
05.01.2012 в 13:35
Винаги е бил гений този, който успее да създаде нещо различно- но при условие , че съумее да го направи безвременно и масово:)
будимир металников
05.01.2012 в 13:25
а,ама това "КАТО ОТПРЕДИ 30 г" си е супер..дай ми ти на мен ивсенлоран + яница елхово и ЦНСМ(център за нови стоки и мода) отпреди 30 години и ще ти направя витрина на ул.съборна пред която ще има припаднали..Значи..има един филм НЕвероятна история..
като сюжет много семпъл..има някакъв опит за формалистка естетика..но както и да е..това е български филм от 1966 (??)
в един момент камерата минава през нощна софия..над козирките на няколко централни улици -бул Руски,Раковски и според мен после минава през графа за да стигне дотам където днес е Ескада.. се виждат неонови и други осветления .ще се ужасите ,колко касиво е това..минете днес оттам..ще повърнете..
паяка
05.01.2012 в 13:13
Металников, отново зовеш към размисли. Поголовната еднаква доза информираност прави състезанието да се издигне на по-висока степен на трудност.При тези обстоятелства, който успее да създаде нещо впечатляващо, значи наистина е гений.
Blue
05.01.2012 в 13:06
упс, не ако, а яко:))))
Blue
05.01.2012 в 13:04
Леле, като доклад отпреди 30 години- разсъжденията долу, де. Момичето има супер ако и топло якенце, точно за сега, брррр. А дървото отзад е вълшебно!
едва ли ,това казване срещу смесването на културите ще направи впечатление някому ,но аз ще положа усилия заради бъдещите поколения,които един ден ще изучават този сайт да изясня по-долуреченото .Юнеско формулата не е мулти-култито на средните 90-те до днес..тя е поне 5 десетилетия назад.
идеята е за диалога на различните култури..да се замъгли универсализицията -класовото съзнание,а да се комуникира на ниво КУЛТУРНИ РАЗЛИЧИЯ..бедния да е просто " културно различен",но пък я колко приятно е изоостанал,колко лесно ми е да го изям.. да го подчиня..и на всичко отгоре е и тъп и лесно се впечатлява от разни лъскавинки,които мелодраматическото му съзнание веднага приема,че това че ги има някъде означава,че ще ги придобие.. .в това няма никакъв диалог..няма как едното съзнание да схване другото..просто се получава едно слагане едно до друго като тези насекомикси х,които правихме в 6 клас..в пети беше хербарий,а в шести набучваш мъртви мушици,пеперудки,пчелици,оси,стършели и комари..
някой знае ли,простия факт,че най-вкусното месо за човека не е заешкото или пуешкото,а е човешкото..но знаете нали,лисицата не яде лисица,а зайци..кокошки..заекът не яде заешко,а зеле..кокошката не се храни с кокошка,а яде,какво яде.. просо.
накратко казано :голямото постижение не е да се каже " Има много неща и те имат различни имена,а всичко да се казва Сталин ,Димитров.. както е сега Ким Ир Сен..площада,завода,идеите чучхе,всичко е ким ир сен..
нещо като провинциален мол,в който всичко е назовано "fasion"..fashion caffee,fashion point,fashion tv...а пред мола дъни народна музика всеки петък и се лее пелин..защо не се казват местата ,магазините,банките не са анречени подобаващо за града :Празичен Пелин."гореща варена кокошка" "люто право Хоро".."народна луканка"..а "Пикадили",Фешън поинт,фешън кафе..
и всичко е фешън,а на практика се оказва една йогистко- селска пляка
богомил буховников металников
05.01.2012 в 12:23
то не е само така между столицата и провинцията..смисъла на изтощената модерност е в това,че от лондон до елхово момичетата носят едни и същи дрехи..това обаче не създава същя обществен продукт.на практика и най-изостаналите технологични райони могат да гледат последните филми,сериали и да ползват най-новите козметични продукти от средния клас.
днес всички са модерни (не в смисъла на мода,а на модерност) без обаче това да създава реалност..и колкото и да е парадоксално тъкмо най-изолираните места,тези,на които журналното съзнание казва "отживелица' непроменени,нереформирани" са най-модерни,най-ентусиазирани,най-силно интригуващи.
за мен най интересния сайт не е сайта на диор или на вог,а на СЕВЕРНО КОРЕЙСКАТА осведомителна агенция..където видеата са пълни с меленаризъм и фешън ,докато във вог и фешън тв е нещо като Елин пелинов разказ за изостанали селяндури - и лучец еж и водица пий..и шанел купи и айпад носи дий воле дий!
инак не знам каква е промяната.
това е много произволно казване"времената се променят"
кое?
тъкмо зарди това ,сложих тук двете по-основни митологически съзнание за това ,как тече времето..нали там като река,хронос ,а другото е на блатото в което хвърляш отвренме на време камък и се появяват тези концентрични кръгове..конкретно във модата :на преовтарянето на едни и същи тенденции ,силуети,цветове,материи,интонации,както и този цикъл : индианци,инки ,маи..после са будисти,индуси ,ламийоги,след туй струята на "духовността" се гарнира с малко кабала или друга такава много мистически напръцкана форма,после идват разни христологически войниклъци и девиации-сциентолози,всякакви исихасти фенове и групита ..
така че:"ИДА СКОРО!"- казва Ленин в Откровението на Йоана
най-бедното казване е :
всичко се променя..
..има много различни неща..глава тяло.крайници,китки и ходила.. ;тъкани и органи,клетки..алвеоли..и клетъчни ядра милиони..
света е многообразен..
тази гнусната Юнеско формула -много различни култури следва да се опознаят взаимно..
да процъвтяват мартеници-със зодиаци със именни дни на христови светии...да вържем мартеница на светии Иван,и да направим зодиак на исус.. или екуменизма.
RedLips
05.01.2012 в 11:49
Сега няма нужда да ходиш до София, за да знаеш как е модерно да се танцува. Всичко е на един клик разстояние - те ти модни блогове, те ти Бог, те ти Шанел ревю в реално време.Къде е драмата? Времената се променят , и ние с тях
будимир духовников металников
05.01.2012 в 11:46
паяк,ще се обърна към теб,понеже се надявам ,че по -дълго време си ги следила тези движения кръгово постъпателни как се казваше това във метафизиката кайротическо време..за разлика от хронологическото по ос..така да се каже кръгово пшостъпателни движения на модния ритъм..
аз си спомням,как от 1979 до 1990 всяка година излизаха нови моди.
когато някой идеше от софия в малкия град всички това питахме:какво носят в София.как се танцува.имаше нови денс стъпки всяка година.
в този ред на мисли,забелязваме ли как тъкмо стрийт стила,а не дефилето на фешън дизайнера,как улицата изостава..някак чака..не дърпа напред.
всеки може да намери досущ този аутфит ако се върне година назад.
и това не просто е застой..годините на ЗАСТОЯ бяха години на разцвет,нали разбираш-уж застой ,а яка Индустрия думата индустрия значи ,както знаете РАЗЦВЕТ..
изпитвам определено притеснение,като гледам ,че липсват нови елементи..нарочно сравних витрините на тера нова и тези от това базисно ниво на обличането..никакво помръдване..няма нито един нов елемент за разлика от преедишната зима..
съжалявам,но това са много важно въпроси..и се чудя,как може да не ви касят..сега то хубаво е да се показват красиви и известни лица..това е светско в някаква степен,но
къде е тенденцията,защо всики си траят или гледат встрани..според мен модата в нейната ежедневност е в огромен мелодраматически ступор..криза..и това показва ясно,че ежедневието е лимита..но екзит ..ако фешън не служи вече за да се надвиши,излезе от ежедневието,от нормативната субординация на СОШЪЛ ОРДЪР ,кое друго може да ни изтика от него?
IceGlans
08.02.2012 в 04:56
Дебело яке, шал и шапка...Какво да ме впечатли точно?
sekira
09.01.2012 в 22:13
сори но не виждам нищо специално
Malena
05.01.2012 в 15:43
Тези "шуби" така и не ги разбрах...
Иначе момичето е хубаво!:-)
@паяка
05.01.2012 в 13:35
Винаги е бил гений този, който успее да създаде нещо различно- но при условие , че съумее да го направи безвременно и масово:)
будимир металников
05.01.2012 в 13:25
а,ама това "КАТО ОТПРЕДИ 30 г" си е супер..дай ми ти на мен ивсенлоран + яница елхово и ЦНСМ(център за нови стоки и мода) отпреди 30 години и ще ти направя витрина на ул.съборна пред която ще има припаднали..Значи..има един филм НЕвероятна история..
като сюжет много семпъл..има някакъв опит за формалистка естетика..но както и да е..това е български филм от 1966 (??)
в един момент камерата минава през нощна софия..над козирките на няколко централни улици -бул Руски,Раковски и според мен после минава през графа за да стигне дотам където днес е Ескада.. се виждат неонови и други осветления .ще се ужасите ,колко касиво е това..минете днес оттам..ще повърнете..
паяка
05.01.2012 в 13:13
Металников, отново зовеш към размисли. Поголовната еднаква доза информираност прави състезанието да се издигне на по-висока степен на трудност.При тези обстоятелства, който успее да създаде нещо впечатляващо, значи наистина е гений.
Blue
05.01.2012 в 13:06
упс, не ако, а яко:))))
Blue
05.01.2012 в 13:04
Леле, като доклад отпреди 30 години- разсъжденията долу, де. Момичето има супер ако и топло якенце, точно за сега, брррр. А дървото отзад е вълшебно!
будимир металников
05.01.2012 в 12:57
едва ли ,това казване срещу смесването на културите ще направи впечатление някому ,но аз ще положа усилия заради бъдещите поколения,които един ден ще изучават този сайт да изясня по-долуреченото .Юнеско формулата не е мулти-култито на средните 90-те до днес..тя е поне 5 десетилетия назад.
идеята е за диалога на различните култури..да се замъгли универсализицията -класовото съзнание,а да се комуникира на ниво КУЛТУРНИ РАЗЛИЧИЯ..бедния да е просто " културно различен",но пък я колко приятно е изоостанал,колко лесно ми е да го изям.. да го подчиня..и на всичко отгоре е и тъп и лесно се впечатлява от разни лъскавинки,които мелодраматическото му съзнание веднага приема,че това че ги има някъде означава,че ще ги придобие.. .в това няма никакъв диалог..няма как едното съзнание да схване другото..просто се получава едно слагане едно до друго като тези насекомикси х,които правихме в 6 клас..в пети беше хербарий,а в шести набучваш мъртви мушици,пеперудки,пчелици,оси,стършели и комари..
някой знае ли,простия факт,че най-вкусното месо за човека не е заешкото или пуешкото,а е човешкото..но знаете нали,лисицата не яде лисица,а зайци..кокошки..заекът не яде заешко,а зеле..кокошката не се храни с кокошка,а яде,какво яде.. просо.
накратко казано :голямото постижение не е да се каже " Има много неща и те имат различни имена,а всичко да се казва Сталин ,Димитров.. както е сега Ким Ир Сен..площада,завода,идеите чучхе,всичко е ким ир сен..
нещо като провинциален мол,в който всичко е назовано "fasion"..fashion caffee,fashion point,fashion tv...а пред мола дъни народна музика всеки петък и се лее пелин..защо не се казват местата ,магазините,банките не са анречени подобаващо за града :Празичен Пелин."гореща варена кокошка" "люто право Хоро".."народна луканка"..а "Пикадили",Фешън поинт,фешън кафе..
и всичко е фешън,а на практика се оказва една йогистко- селска пляка
богомил буховников металников
05.01.2012 в 12:23
то не е само така между столицата и провинцията..смисъла на изтощената модерност е в това,че от лондон до елхово момичетата носят едни и същи дрехи..това обаче не създава същя обществен продукт.на практика и най-изостаналите технологични райони могат да гледат последните филми,сериали и да ползват най-новите козметични продукти от средния клас.
днес всички са модерни (не в смисъла на мода,а на модерност) без обаче това да създава реалност..и колкото и да е парадоксално тъкмо най-изолираните места,тези,на които журналното съзнание казва "отживелица' непроменени,нереформирани" са най-модерни,най-ентусиазирани,най-силно интригуващи.
за мен най интересния сайт не е сайта на диор или на вог,а на СЕВЕРНО КОРЕЙСКАТА осведомителна агенция..където видеата са пълни с меленаризъм и фешън ,докато във вог и фешън тв е нещо като Елин пелинов разказ за изостанали селяндури - и лучец еж и водица пий..и шанел купи и айпад носи дий воле дий!
инак не знам каква е промяната.
това е много произволно казване"времената се променят"
кое?
тъкмо зарди това ,сложих тук двете по-основни митологически съзнание за това ,как тече времето..нали там като река,хронос ,а другото е на блатото в което хвърляш отвренме на време камък и се появяват тези концентрични кръгове..конкретно във модата :на преовтарянето на едни и същи тенденции ,силуети,цветове,материи,интонации,както и този цикъл : индианци,инки ,маи..после са будисти,индуси ,ламийоги,след туй струята на "духовността" се гарнира с малко кабала или друга такава много мистически напръцкана форма,после идват разни христологически войниклъци и девиации-сциентолози,всякакви исихасти фенове и групита ..
така че:"ИДА СКОРО!"- казва Ленин в Откровението на Йоана
най-бедното казване е :
всичко се променя..
..има много различни неща..глава тяло.крайници,китки и ходила.. ;тъкани и органи,клетки..алвеоли..и клетъчни ядра милиони..
света е многообразен..
тази гнусната Юнеско формула -много различни култури следва да се опознаят взаимно..
да процъвтяват мартеници-със зодиаци със именни дни на христови светии...да вържем мартеница на светии Иван,и да направим зодиак на исус.. или екуменизма.
RedLips
05.01.2012 в 11:49
Сега няма нужда да ходиш до София, за да знаеш как е модерно да се танцува. Всичко е на един клик разстояние - те ти модни блогове, те ти Бог, те ти Шанел ревю в реално време.Къде е драмата? Времената се променят , и ние с тях
будимир духовников металников
05.01.2012 в 11:46
паяк,ще се обърна към теб,понеже се надявам ,че по -дълго време си ги следила тези движения кръгово постъпателни как се казваше това във метафизиката кайротическо време..за разлика от хронологическото по ос..така да се каже кръгово пшостъпателни движения на модния ритъм..
аз си спомням,как от 1979 до 1990 всяка година излизаха нови моди.
когато някой идеше от софия в малкия град всички това питахме:какво носят в София.как се танцува.имаше нови денс стъпки всяка година.
в този ред на мисли,забелязваме ли как тъкмо стрийт стила,а не дефилето на фешън дизайнера,как улицата изостава..някак чака..не дърпа напред.
всеки може да намери досущ този аутфит ако се върне година назад.
и това не просто е застой..годините на ЗАСТОЯ бяха години на разцвет,нали разбираш-уж застой ,а яка Индустрия думата индустрия значи ,както знаете РАЗЦВЕТ..
изпитвам определено притеснение,като гледам ,че липсват нови елементи..нарочно сравних витрините на тера нова и тези от това базисно ниво на обличането..никакво помръдване..няма нито един нов елемент за разлика от преедишната зима..
съжалявам,но това са много важно въпроси..и се чудя,как може да не ви касят..сега то хубаво е да се показват красиви и известни лица..това е светско в някаква степен,но
къде е тенденцията,защо всики си траят или гледат встрани..според мен модата в нейната ежедневност е в огромен мелодраматически ступор..криза..и това показва ясно,че ежедневието е лимита..но екзит ..ако фешън не служи вече за да се надвиши,излезе от ежедневието,от нормативната субординация на СОШЪЛ ОРДЪР ,кое друго може да ни изтика от него?
паяка
05.01.2012 в 11:30
Красавица на чуден фон!
pipa
05.01.2012 в 11:27
Страхотна!
StreetLounge
05.01.2012 в 11:20
Толкова красиво момиче, а така се е обезличило в тези тъмни дрехи :(